dilluns, 28 de setembre del 2009

Petites coses de la llar que fan ràbia (I): la tassa del vàter



Sempre que vaig convidat a casa d’algú intento sortir de casa cagat i pixat. Com sabeu, no m’agrada defecar ni miccionar a cap altra tassa que no sigui la meva. Però si mai no en tinc necessitat procuro sempre deixar la tassa del vàter com si jo no hi hagués passat mai.

Perquè res no fa més ràbia que trobar-te la tassa (per ordre de menys a més):

- Amb una cigarreta surant a l’aigua
- Amb pixum
- Amb una cigarreta surant al pixum
- Amb una caca surant a l’aigua
- Amb una caca surant al pixum
- Amb una caca i una cigarreta surant al pixum
- Amb una llepada de merda a la porcellana o al fons de la tassa

Tan costa estirar de la cadena i fer servir l’escombreta?

Aneu a cagar (però no a casa meva), fills de puta!

17 comentaris:

  1. Tinc la teoria que algunes persones el que fan és deixar un obsequi, mostra de com ens arriben a estimar.

    D'altres el que fan és plantar la bandera, cosa que ens demostr com són en realitat.

    ResponElimina
  2. Una de las millors coses de convidar als colegues a casa teva és comprovar quan marxen com t'han deixat el bany. Sempre hi ha algú que t'ha deixat un souvenir en forma de vomitada, pixada, cigarreta, llauna de cervesa, etc...

    Adorables!

    ResponElimina
  3. Crec que la gent encara és força escrupulosa amb aquestes coses, afortunadament. Almenys la que jo conec. Altre cosa són els dos extrems: el de l'anonimat (què fem a lavabos públics) i el de la confiança familiar que fa (molt) fàstic.

    ResponElimina
  4. Jo tinc el dubtós plaer de conèixer un homo sapiens que, no content amb sortir derrapant de l'inefable porcellana, ve i m'ho explica orgullós.

    ResponElimina
  5. Ara que treus el tema, vaig estar a França i em vaig emportar una sorpresa, quan de sobte tenia pis, i vaig entrar en un bar suposadament molt normal, pregunto pel servei, tu mateixa és dalt puja per l'escala de fora, ok, pujo escales, plenes de capses, això encara, entro i que em trobo, socorssssssss un water dels que tenen el forat al terra, es diu comuna em sembla, quina pudor de pixum tan insoportable, no puc ni pensar-hi perquè em venen ganes de treure en que encara no he sopat, o sigui que me'l miro un instant i surto corre'ns sense quasi bé respirar, potser encara em quedo curta de la pesta que feiaaa!!

    ResponElimina
  6. T'has deixat les ESQUITXADES que deixeu els HOMES al seient de la tassa i a terra desprès d'orinar. EEEEEEECS!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Senyor Pere Llufa li acabo de resoldre el seu problema amb les tasses de vàter. només visiti el meu blog, li he dedicat l'entrada.

    ResponElimina
  8. Josep: I jo aprecio la seva generositat, però preferiria que em deixessin el present en una capseta.

    CETINA: Jo un dia vaig trobar-me un cagarro dins un got de cubata. Això sí, el got estava pulcrament col·locat a sobre la pica, al costat del raspall de dents. Afortunadament no era casa meva.

    Markutis: Teniu raó que la gent acostuma a ser força escrupulosa, però el cas de la llepadeta de merda és bastant habitual. Serà per no estirar de la cadena dues vegades? Serà la nova cultura de l’aigua de la que parla en Saura?

    Modgi: La propera vegada, feu-ho vos. Però no li ho expliqueu, porteu-li una mostra.

    MIA: Aquesta és una de les moltes raons per les quals alguns odisfèrics ens estem plantejant seriosament eliminar França del mapa. Jo vaig estar una vegada en un hostal en què la tassa estava al costat de la tauleta de nit. Així, sense separació de cap mena.

    GAIA: Aclariment: si fossin esquitxades seria senyal que era un bon raig i, com diu el popular refrany català «rere un bon raig hi ha una bona cigala». Però no, simplement és gravetat i no saber-se-la espolsar.

    Però bé, quatre gotetes fora de lloc tampoc no és tan greu... no?

    Cheewee: Gràcies per la dedicatòria. Li he deixat la meva cagaradeta (a dins de l’article, no a fora, és clar).

    ResponElimina
  9. Doncs imagina't si això t'ho fa un tio que t'has emportat a casa, just abans de follar. La imatge de la llepada enganxada a la tassa és tan i tan desagradable que després no et mulles ni pensant en el gudari més salvatge que hagis pogut veure mai. No pots evitar, mentre barrina, que et vingui la imatge al cap, i associar la merda amb la seva cara. I per descomptat, no el vols -ni podries, el teu cervell t'ho impediria- veure mai més.

    ResponElimina
  10. Ei, això de les comunes a França és força habitual, eh. A mi també em va repugnar però, ben pensat, per una noia no fot més fàstic plantar el cul a una tassa de bar que vés a saber qui hi ha assegut?

    ResponElimina
  11. Markutis: Mai a la vida he plantat el cul al seient de la tassa del WC! Una de dos o faig pipi mig dreta o el forro amb mig rotllo de paper.

    Pere Llufa: Una altre opció seria que els senyors fessin el pipi asseguts (no serieu els primers doncs en conec que ho fan)

    ResponElimina
  12. iaia: Si d’una persona de confiança, la llepada al vàter ja em fot fàstic, si me la deixa una que acabo de conèixer la cardo fora més ràpid que a un concursant català del Gran Hermano.

    Markutis: Heu provat a cagar en una comuna d’aquestes? Existeix alguna forma de fer-ho més incòmoda? A més, els fills de puta dels francesos les han dissenyades de forma que el lloc on posar els peus predisposi a fer perdre l’equilibri, amb la qual cosa t’has d’aguantar amb una mà recolzada a la paret del darrera i l’altra aguantant la porta, que normalment no té baldó.

    Gaia: Jo crec que encara que pixéssim asseguts, les gotes continuarien existint. És intrínsec a la condició masculina.

    ResponElimina
  13. jajajajaajaja
    ecsssecsssecssss
    aaaixxxxxxxxxxxxxx

    ResponElimina
  14. ai, perdó sóc la helena arumi, però em dic gypsy de nick a la web on escric.

    gypsy de gitana, però sóc neta i no deixo guarros els vaters, eccsss!

    ResponElimina
  15. avui dia ja costa trobar un wc en condicions, de tota manera els homes no tenen massa punteria, estaria bé que posessin la directa.Encara que també crec que hi ha dones guarretes no nomès els homes.

    ResponElimina
  16. Diga'm-ho a mi... Que vinc de netejar-la despreés del supar d'ahir.

    PD: He d'afegir que també s'hauria d'ensetar el debat de l'escombreta... perquè és igual de repugnant l'estri recull - frenassos com la pròpia derrapada

    ResponElimina
  17. Se que vaig tard, però ningú ha parlat de les compreses que un pot trobar-se al lavabo de casa (Si es que comparteixes pis amb alguna fèmina) o en algun local on nomes hi ha un WC i es comú!

    Això si que fot fàstic!!

    ResponElimina

Fes la teva caca

Articles relacionats

Related Posts with Thumbnails