dijous, 19 de novembre del 2009

Eufemismes matrimonials


«La meva parella és interiorista»

Permeteu-me avui fer una incursió ràpida i poc elaborada per denunciar algunes frases relacionades amb el món del matrimoni que, disculpeu l'expressió, fan cagar.

El meu company / la meva companya
No sé vosaltres, però el meu company és el paio que tinc assegut al davant, burxant-se el nas davant de l’ordinador 8 hores al dia a la feina.

La meva parella
El primer que em ve al cap quan algú em diu «la meva parella tal...» és que és marieta o lesbiana. O votant d'Iniciativa.

«M’han dit que esteu embarassats»
Que jo sàpiga, fins al moment és impossible que un home es quedi prenys.

És per això que cada vegada que sento una dona dir «el meu home...» em vénen ganes de menjar-me-la a petons. O de follar-me-la. Si no fos pel seu home, és clar.

13 comentaris:

  1. jo en sé d'un que defineix la seva magnífica senyora com 'lapersonaambquivisc'. I no, no és cap mena d'ironia car no està dotat per a tal figura retòrica. I sí, és d'Iniciativa. Per cert, jo a la meva dona li tic prohibits qualsevol d'aquests apel·latius sota pena de sexe (absència, vull dir).
    Aprofito per confirmar que les blocs de l'odisfera ja no fan tanta gràcia però en canvi et foten més calent. Salut.

    ResponElimina
  2. Jo afegiria els que diuen: "la parenta".

    Mereixen ser exiliats.

    ResponElimina
  3. "Company" o "companya", pronunciades en aquest sentit, són paraules que mereixen una clatellada èpica.

    ResponElimina
  4. El de la puta samarra rosa és el Josep maria Flotats?

    ResponElimina
  5. Jo sempre he dit a tots "el colega", fossin parelles, amics o simple folleteo. Però el pitjor és quan sou parella i se t'escapa de presentar-lo com "un colega", i no seria el primer cop que m'ha passat.

    ResponElimina
  6. "Cari", "costella", "xoxo"... on està la classe i el glamour joder ?!

    ResponElimina
  7. Collons,
    això em recorda que una vegada uns "amics" van tractar-me de masclista per parlar de la meva dona com "la meva dona"...
    La mare quels va parir, quina menjada de coco que em van provocar...

    ResponElimina
  8. Sembla ser que fer servir aquestes expressions doni a la persona que las enuncia un "rotllo més guai i més cool"... pobres... ells no ho saben que són uns cutres...

    ResponElimina
  9. Els tios que cometen aquest crim són uns putos acomplexats. Se'm infla l'orgull de mascle (és a dir, que trempo fort) quan ella diu "el meu home". Que per alguna cosa sóc el que la munta, collons!!

    ResponElimina
  10. Mixkin: Podríem acceptar l’eufemisme «lapersonambquivisc», si s’expressa amb un grau de crueltat significatiu, a l’estil de «aquella foca».

    AxL: Tot és sentir l’expressió «la parenta» i imaginar-me algú a la barra d’un bar amb un cubata de Whisky Dyc a les mans.

    Senyor Merdevalista: Clatellada i viatge als inferns de Dant.

    Josep: «La xurri». Quina grandesa, quina èpica que té associada. No tothom pot dir «la xurri».

    Vironer: No, però és el què passa quan es permet la donació de semen al col·lectiu homosexual.

    iaiapunkarra: Iaia! Iaia! No, eh? El colega no! Queda molt més punkarra dir «el meu home»!

    Dr. Muerte: Vos sí que ens sabeu.

    El senyor gerent: Tinc el remei al vostre problema amb els amics. La propera vegada utilitzeu «la meva femella» o «la meva fembra»

    Glory: «nena» i «nen» són equiparables a «cuqui» o als que es diuen «papa» i «mama».

    Dima: Coses de la postmodernitat, però ells no ho saben i crec que tampoc no els ho hauríem de dir.

    Anthony S.: Veig que parlem el mateix llenguatge. Encara queden mascles amb valors.

    ResponElimina
  11. Sempre que em diuen "la meva companya" assumeixo (sobre un 95%) que és lletja; Quasi sempre l'acerto. No passa res per dir "la meva dona" donat que això no comporta que qui ho digui tingui l'hàbit de pegar a la dona o lligar-la en una cadira.

    Per cert, els que diuen "la meva parenta" mereixen una pallissa de pirates somalis.

    ResponElimina

Fes la teva caca

Articles relacionats

Related Posts with Thumbnails