dimarts, 19 de gener del 2010

Paraula de pas: cothedl



De què teniu por capsigranys?

Per què ens obligueu a teclejar paraules absurdes, complexes i sense sentit cada cop que volem escriure un comentari en els vostres blogs?

Patiu per què hordes d’espàmers russos inundin els vostres blogs amb propaganda de viagres pirata? Temeu que un empobrit rei de qualsevol misèrrima república africana us deixi un missatge demanant-vos diners? Teniu port que una pobra rumana aprofiti el vostre article per fer comerç carnal?

Potser abans, quan fèiem més gràcia, podia haver-hi algun nen leucèmic terminal que veiés els nostres blogs com una possible font d’ingressos, o un somrient xinès podia veure-hi mercat per al seu excedent de Trolex. Però no us enganyeu, no tenim interès —comercial— ni pels merdosos espàmers.

Així que, si us plau, elimineu el cony de comprovació de paraula d’una puta vegada!

PS: Algú ho havia de dir en veu alta.

28 comentaris:

  1. És cert que és molt incòmode, encara que de vegades dóna lloc a situacions curioses. L'altre dia, vaig visitar la web d'una congregació religiosa (sóc un viciós, ho reconec) i per a demanar informació , la paraula clau era "guerrilla".

    ResponElimina
  2. Ep, mossènyer, jo ja faig dies que l'he treta. Més que prevenir comentaris indesitjats, el que fa és fe la punyeta als qui sí comenten les entrades.

    ResponElimina
  3. Ah, això ho podem posar i treure? No ve determinat pel lloc on fas el teu blog? I jo ho tinc al meu? Ostres ostres ostres. Em queda molt per aprendre, encara.
    (sé que el comentari no aporta gaire, però avui tinc el dia altruista i com que així milloro la seva relació amb la veïna... .)

    ResponElimina
  4. Sal i sucre, si al Panell del blog se'n va a l'opció de Configuració, i d'allà a Comentaris, cap al final trobarà on li diu "Mostrar la verificació de paraules per als comentaris?". Pot posar "sí" o "no".

    ResponElimina
  5. Gràcies sr. Merdevalista. Prenc nota i ho aplico al meu bloc. Gràcies a vostè puc citar la cèlebre frase que vaig aprendre a la bola de cristal: "nunca te acostarás sin saber una cosa más".

    ResponElimina
  6. La veritat no m'hi havia fixat mai si ho tenia o no activat. Ja està tret. Gràcies de nou, Senyor Merdevalista!

    ResponElimina
  7. Sr Llufa, SI FOS DONA (I PER TANT PUTA) LI FARIA UNA MAMADA! ja era hora que algú digués alt i clar lo de la puta parauleta de pas, i que aquests fills de puta que em fan perdre el temps se n'adoni que no són el puto Bill Gates. Reitero: Fills de puta !

    ResponElimina
  8. Dr. Muerte, si el senyor gerent fos dona, seria bollera, tortillera o lamechoch, com vostè vulgui. Ara,... puta no eh?.

    Passi-ho bé.

    P.D. Per cert, sobre el tema del post, des del dia que el Pater Bukkakez em va fotre una estirada d'orelles, que ho vaig desenxufar... Per cert, on s'ha futut pater??? Necessito confessar-me...!!!!

    ResponElimina
  9. Esta bé, si tant resulta que emprenya perquè som incapaços de teclejar 5 putes lletres després d'haver escrit tot un comentari, jo ho treuré. Però al més mínim comentari xino hi tornaré a posar la paraula de pas i faré escriure l'himne de l'Osasuna sencer a cada comentari.

    ResponElimina
  10. Els xinos no van a l'església...

    Subscric tot el que diu, savi Sant Pere.

    Pels segles dels segles,

    amén

    ResponElimina
  11. Mai la treuré! Els desencants que m'enduia cada cop que veia que m'havien deixat algun comentari en aquell post de música que ningú entenia i resulta que era algun depravat xino, posaven en perill la meva salut

    ResponElimina
  12. Doncs jo no ho tenia posat, però vaig a activar-ho ara mateix per fotre.

    Terrorist wins!!

    ResponElimina
  13. Sr. Llufa, vosté és el rei odisferic, vosté demana i els altres li concedim desitjos... alguna cosa més... ?

    ResponElimina
  14. Estic d'acord amb la Srta. Miquis!
    Mort al marica del dominguez! Llarga vida al rei llufa!

    ResponElimina
  15. Remitjó: Reconec que al principi el joc de paraules també em feia una certa gràcia, però sincerament, n’he acabat fins als ous.

    Senyor Merdevalista: Vos si que m’enteneu monsènyer, monyèsser, morrènyes... senyor.

    sal i sucre: Aviat hauré de canviar les condicions i espaiar-ho a cada tres o quatre comentaris, perquè se m’està quedant com una pelleringa de tanta humitat.

    Senyor Merdevalista: Vos sí que sou 2.0!

    sal i sucre: Admetre que jo també em preguntava «que tendrá esa bola que a todo el mundo le mola», seria desvetllar massa coses de mi. Així que no ho penso fer.

    Albert B. i R.: Gràcies senyor!

    Dr. Muerte: Mireu, ara mateix no cal, però ja sabeu que poden venir temps pitjors, i en temps de guerra tot forat és trixera.

    El senyor gerent: No m’estranyaria. Jo mateix sempre he pensat que si fos dona, m’estaria sobant tot el dia.

    iaiapunkarra: Vigileu que no se us coli un comentari en euskera i us penseu que és xinès, que parlen igual de raro.

    mare de déu: Déu vos salve, Mare, plena de gràcia; el Senyor és amb Vós; beneïda sou Vós entre totes les dones; i beneït és el fruit del vostre sant ventre.

    L’illa dels monstres: Fill de puta!

    El Cagón Justiciero: Més fill de puta encara.

    Srta. Tiquismiquis i Dr. Muerte: Deixeu-vos de mariconades monàrquiques!

    I vos, senyoreta Tiquismiquis, si voleu fer alguna cosa més tinc per aquí un sabre, reial això sí, que necessitaria una neteja.

    ResponElimina
  16. es molt important deshabilitar la comprovacio de comments , li vaig dir a una que ho fes i va dir que no sabia com es feia....

    ResponElimina
  17. En el meu cas és fàcil: NO SÉ COM COLLONS ES DESACTIVA LA PARAULA DE VERIFICACIÓ AL MEU BLOG.

    Ja ho veu, sóc així de mandrós.

    ResponElimina
  18. Dr. Muerte encara que no sigui una dona, li pot fer la mamada al Sr, Pere. Només és qüestió de tancar els ulls i tenir menys prejudicis. Als vaixells de guerra els home s'ho feien entre ells i a les presons també. Total, tot és carn.

    ResponElimina
  19. Sr. Anònim, si vostè és home, perd oli i li va el rollo de menjar la carn en barra bé per vostè. Jo no sóc un sarassa neteja espases. El que fessin els maricons dels vaixells i els presos petaculs me la pela a dues mans. Ara, si vostè és dona (i per tant puta) vingui vingui que li ensenyaré el trabuc.

    ResponElimina
  20. Això és perquè no ho ha provat. Tanqui els ulls i que li facin a vostè, sabrà distingir si li fa una dona o un home? NO, perquè els seus receptors tàctils estaran igualment encantats.
    I no pot negar-ho.

    PD: sóc una doneta

    ResponElimina
  21. Una doneta? què vol dir, que enlloc de puta li haig de dir puteta?

    ResponElimina
  22. Ja ho he desactivat!!! fins que algú no ho ha explicat jo no sabia com es feia...collons!!

    ResponElimina
  23. Digui el que vulgui, doctoret

    ResponElimina
  24. Cabrons, ara ho miraré de fer, però sóc una mica inútil. De passada, algú em pot dir com ratlleu fragments o paraules?

    ResponElimina
  25. Jo tinc un col.lèga que va abandonar el blog durant un any... l'últim post tenia 3 comentaris. Quan el va tornar a mirar en tenia 78, tots d'spam en xino

    Li va fer molta ilu

    Visca'l farsa

    ResponElimina

Fes la teva caca

Articles relacionats

Related Posts with Thumbnails